reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Bartovič

Lukáš Bartovič

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent nadovšetko milujúci túlanie sa po svete. Cestovať, spoznávať a získavať skúsenosti. To je to, čomu sa rád venujem a želám si aby to tak aj zostalo aspoň do júna 2013... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Irán - veľké perzské dobrodružstvo

Lukáš Bartovič

Irán - veľké perzské dobrodružstvo

Na ceste z Bratislavy do Istanbulu: Po tom, čo sme sa definitívne rozhodli cestovať do Iránu, nastáva voľba vhodného termínu a spôsobu dopravy. Na cestovanie využívame služby tureckej nízkonákladovej spoločnosti Pegasus. Ja s Adamom máme zámer ušetriť a vidieť Istanbul, preto padá voľba na autostop z Bratislavy do Istanbulu a spiatočnú letenku len trase Istanbul - Teherán za 130€. Katka s Dominikom štartujú pár dní po nás a letia z Viedne do Istanbulu a následne s nami do Teheránu za 210€.

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
  • 3
Irán - veľké perzské dobrodružstvo

Lukáš Bartovič

Irán - veľké perzské dobrodružstvo

Aké sú vaše prvé myšlienky pri vyslovení slova „Irán“? Ak sú to asociácie týkajúce sa jadrových zbraní, Al-Káidy, teroristov, vojny, strieľania na uliciach a na cudzincov a nenávisti voči všetkým a všetkému zo Západu, tak vás musím potešiť/sklamať. Nie je tomu tak.

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 579x
  • 13
Havajské ostrovy 6/7- Na streche súostrovia (a sveta)

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 6/7- Na streche súostrovia (a sveta)

Po tretej pracovnej sezóne v USA som sa rozhodol cestovať trochu ďalej ako na Floridu alebo do Kalifornie. V ponuke boli Havajské ostrovy a ja som túto tropickú výzvu nemohol odmietnuť. Bolo to sedem dní, ktoré určite stáli za tú diaľku a určite stoja aj za opätovnú návštevu...

  • 4. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Havajské ostrovy 5/7

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 5/7

Po tretej pracovnej sezóne v USA som sa rozhodol cestovať trochu ďalej ako na Floridu alebo do Kalifornie. V ponuke boli Havajské ostrovy a ja som túto tropickú výzvu nemohol odmietnuť. Bolo to sedem dní, ktoré určite stáli za tú diaľku a určite stoja aj za opätovnú návštevu...

  • 3. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Havajské ostrovy 4/7

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 4/7

Po tretej pracovnej sezóne v USA som sa rozhodol cestovať trochu ďalej ako na Floridu alebo do Kalifornie. V ponuke boli Havajské ostrovy a ja som túto tropickú výzvu nemohol odmietnuť. Bolo to sedem dní, ktoré určite stáli za tú diaľku a určite stoja aj za opätovnú návštevu...

  • 24. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 041x
  • 3
reklama
Havajské ostrovy 3/7

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 3/7

Po tretej pracovnej sezóne v USA som sa rozhodol cestovať trochu ďalej ako na Floridu alebo do Kalifornie. V ponuke boli Havajské ostrovy a ja som túto tropickú výzvu nemohol odmietnuť. Bolo to sedem dní, ktoré určite stáli za tú diaľku a určite stoja aj za opätovnú návštevu...

  • 23. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 219x
  • 1
Havajské ostrovy 2/7

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 2/7

Už svoje tretie leto som strávil v USA, kde som takmer štyri mesiace pracoval pre rodinný kemp v štáte New Hampshire. Po skúsenostiach z minulých rokov s Východným pobrežím a Floridou, som sa tentoraz rozhodol vycestovať ďaleko na západ. Na v Tichom oceáne ležiace Havajské ostrovy...

  • 22. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Havajské ostrovy 1/7

Lukáš Bartovič

Havajské ostrovy 1/7

Už svoje tretie leto som strávil v USA, kde som takmer štyri mesiace pracoval pre rodinný kemp v štáte New Hampshire. Po skúsenostiach z minulých rokov s Východným pobrežím a Floridou, som sa tentoraz rozhodol vycestovať ďaleko na západ. Na v Tichom oceáne ležiace Havajské ostrovy...

  • 19. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 798x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu